View Single Post
Sitat av ulldott Vis innlegg
Okei, jeg må ærlig innrømme at jeg blir litt småforbannet over det du (og andre) sier her. Kan du sette på f. eks. Shpongle eller Boards of Canada og si at det er upersonlig musikk, uten følelser? Eller enda værre, at det gjentar seg? Musikk har ofte et formål, og om man ser på f. eks. dance, så er formålet å (nei, jeg kødder ikke) få folk til å danse. Det er ikke musikk som er laget for å få over et personlig budskap, men for å få folk til å bli svette og ekle og bevege seg i takt til musikken.

Mye annen musikk har mange andre formål, og det finnes massevis av elektronisk musikk med følelser. Jeg hørte senest i går Captain Credible på radioen, og han lager mange instrumenter selv. Synths, altså, om du vil.

Elektronisk musikk er så uendelig mye mer enn å sette seg ned med en PC og å smelle på noen taster.
Vis hele sitatet...

Hva er det å bli forbanna for? Om jeg sier jeg er kristen har det veldig lite å si for deg. Musikksmak er som religion , du holder med en religion til løpet er kjørt. Jeg er selv ateist, og ser ikke på kristendommen som noe stort.. Men for en kristen person er nok jeg selve judasen om jeg hadde sagt det.

Jeg sa IMO, Som betyr IN MY OPINION. Hater virkelig når "the big boys" kommer ut for å virke kule, så argumenterer de med faktisk ingenting som er relevant. Om du har en mening om musikk, fint for deg.
Men ikke kom å si at du blir forbanna fordi jeg sprer mine synspunkt.

Jeg skal sitere meg selv :
Alle har hver sin smak, jeg liker ikke elektronisk musikk.. Men det betyr ikke at jeg kan kritisere noen som gjør det.
Nesten alle mennesker i verden har forskjellig smak, elektronisk musikk er nok som all annen musikk IMO.
Smak og behag..


Alle har forskjellig musikksmak, er ingenting å hisse seg opp etter..