View Single Post
Sitat av Spiralgalakse Vis innlegg
Kommer mest sannsynlig aldri til å treffe deg irl, du bor jo foran pcskjermen.

Ikke si hvorfor jeg ikke svarer. jeg har ikke vært innpå siden forrige gang jeg svarte. Jeg var på en eller annen DnB Nor i os... den var åpen. sammen med kiwi ved siden av.

Hva faen mener dere med at når jeg får 400 kr, så får jeg en lunsj, og banken ingen? Banken er noe kvalmt drit. De har jævel med penger. Husker når jeg kom sa at jeg skulle ha nytt bankkort en gang, så prøvde de å få meg til å kjøpe masse forsikringer og drit.

Og det sto ikke advarsel heller. Hvorfor sier dere at det sto det da? Har dere vært der kanskje? Mest sannsynlig ikke. Og jeg dro kortet faktisk ut av minibanken, og puttet det inn igjen. Dette har jeg sagt. Så hvorfor begynner dere å si at jeg ikke gjorde det? Hva faen?
Vis hele sitatet...

Så hvis bankene har en load med penger, vil det automatisk si att de forplikter seg til å seg av deg hver gang du driter deg ut?

Ingen banker har åpen på søndager, og er det ett arrangement, så tviler jeg da egentlig på att de har noen som helst form for kundebehandling den dagen, utenom det som arrangementet handler om.

Suck it up