View Single Post
Hvis spørsmålet ditt var om han kommer til å klare seg så tror jeg nok det. Har vært våken lenger en det på fart, med små sovepauser av og til. Det er IKKE og anbefale! Man føler seg som dritt hele tiden etterhvert. Men du dør ikke av det. Men om det blir ille så må man jo så klart gå til lege, å ikke spørre på NFF.

Men hvordan du/dere kan hjelpe han på rett kjøl så er det jo åpenbart. Han er nok ikke HELT ute enda, langt derifra faktisk. Skolen er faktisk meget bra for og få folk mer inkludert i et annet liv en rusen. Og kan faktisk engasjere til og bruke mindre. Funket fint på meg, tok meg skikkelig i akt og sluttet med alt det siste halvåret. Og nå rører jeg aldri speed igjen. Røyker enda tho. Men har fast jobb og alt det der.

Og man kan jo si ifra på en ordentlig måte at dere er bekymra. Men ikke få han til og føle seg skyldig eller noe sånt, da fucker det seg bare. Så ikke vær masete, ikke gjør en big deal av det, han må vite at ISOLERT sett så driter dere i om han drar en stripe av og til, men at det blir litt mye nå liksom.

Men tror ikke han er så håpløs som du sier, men høres ikke ut som om han bor i et bra miljø. Noe som påvirker mye. KAn ikke en av dere flytte sammen med ham eller noe? Skaff ham en jobb.