View Single Post
Jeg kan ikke tørre å påstå at jeg har mange muslimske venner, men jeg har noen. De jeg faktisk har feirer jul, spiser ribbe og veiver med Norsk flagg på 17. Mai. Dette er enten 2. eller 3. generasjons innvandrere. Totalintegrering tar tid, men det vil skje. Det er interresant at Stormen tar opp denne påstanden, fordi et motargument mot hans påstand må jo være at muslimer består av et fåtall av Norges befolkning, og de vil nok ikke "formere" seg så hyppig at de stiger opp til å bli en majoritet innen 60 år, dette forekommer umulig fra mitt ståsted.

Rett skal være rett. Når du bruker det som argument i ditt innlegg, er det ikke for lite å forvente at det faktisk stemmer, eller? I ett debattforum er det flerveiskommunikasjon og ikke enveis. Det er enda ett galt utsagn, uavhengig om jeg sier noe eller ikke. Jeg har verken skrytt eller tatt diskusjonen ned til individnivå. Ta selvkritikken som en voksen. Det er ingen debatt dersom det settes munnkurv på dem som sier/retter noe du ikke helt liker.
Vis hele sitatet...
Dette var da bare en stor haug med svada.

The Origin of Species har ingenting med mennesker som enkeltindivider å gjøre, hvis man drar det ned på det nivået blir det kalt sosialdarwinisme, som er en ideologi der den sterkeste innenfor samfunnet overlever. Charles Darwin skrev om utviklingslæren på en basis av art ikke individ, noe som ville vært umulig, så jeg skjønner ikke helt argumentet ditt i den første posten din, vil du at vi skal drepe alle muslimer for å vise at vi er sterkere?

På en annen side så er det en mulighet for at "innvandrerbyer" slik som Malmö blir skapt hvis innvandringen er for stor, men det at dette ville skje de nermeste 60 årene har jeg vanskelig for å tro. Som allerede dratt inn i diskusjonen her så går fødselsstatistikken ned jo rikere og mer velutdannete folkegruppen er. Dette er noe som vil forbedre seg betraktelig innen innvandrermiljøet (nå skal jeg ikke generalisere så jeg sikter til 1 generasjons innvandrere) fremover.