View Single Post
Sitat av OoM Vis innlegg
Så, at utenforstående mennesker ofte kan se på gamers som idioter og tullinger, forstår jeg veldig godt. Hvem GIDDER å bruke 96 dager av livet sitt på den ene figuren sin i et fantasi spill?
Vis hele sitatet...
Rundomkring 11 millioner?
Vel, litt seriøst nå. Jeg spiller også WoW. Har gjort det siden WoW ble lansert. Da jeg startet å raide ble jeg ganske "knyttet" til WoW. Jeg vil ikke si avhengig, da jeg ikke fysisk eller psykisk måtte spille WoW, men jeg syntes det var gøy. WoW tok mer og mer tid for meg og skolen gikk dårligere og dårligere.

Nå har jeg trappet ned. Heldigvis! Spiller super-casual, er online og snakker med "in-game venner" og raider litt med dem. For den sosiale delen, for vi er jo blitt godt kjent med hverandre.

Jeg er ganske enig i at mange gamere kanskje sliter med å se seg selv og hvilket situasjon de har forviklet seg inn i. Jeg vil ikke si at du er avhengig hvis du går på LAN hver helg med venner og spiller 20+ timer i uka.
Jeg vil heller si at det er kanskje noe du går glipp av?
Samme som du kanskje menere at "dere som fester og drikker hver helg" går glipp av noe...