View Single Post
Sitat av HellToPay Vis innlegg
jeg ble helt gæærn av avsnitts-bedriften din, så jeg fjerna de.
ehm, jeg forstår ikke retorikken din.
Først klager du over noe jeg ikke forstår, for så å rakke ned på blitz på totalt absurde grunnlag (frie mengder dop? hvorfor har ingen informert meg???) for så å ramse opp noe som mest ligner en blitz-appell.
jeg er forøvrig helt enig, og jeg mener at mangelen på mulighet til å utføre fri aktivitet er mye av grunnlaget for ungdoms aggresjon, ja.
en kul fritidsklubbleder er en mye råere motivator enn en anspent spastisk snut eller et overivrig overbetalt unge høyre glis som bare skal verve folk.
men stikkordet her er fri aktivitet. gi ungdommen noe å gjøre, uten å prakke det på dem hvis de våger å bry seg, og gi dem noe annet enn forbanna foppal og annen tradisjonell sport.
Vis hele sitatet...
Ja avsnitts-bedriften min var begredelig. Da jeg ikke orket og plukke ut poengene til Fudge som posten min var ment for.
Absurde grunnlag er det ikke. Frie mengder dop er ord du putter i munnen på meg. Og du nekter vel ikke på punktet om alkohol ?
Forklar gjerne hva du mener når du skriver at ungdommen mangler muligheten til fri aktivitet.
Hvis de ikke vil drive med foppal eller annen sport trenger de jo ikke å hisse seg opp for det. Jeg tror de hadde deltatt i opptøyene uansett hvor gode fritidstilbud de hadde fått, da de søker spenning og vil opponere mot alt.
Det var jo ikke litt gjøn og guttestreker, så jeg klarer ikke å fatte all den forståelsen disse stakkars minoritetsungdommene har fått i ettertid.