View Single Post
Sitat av dreuf Vis innlegg
Jeg ser ovenfor at det er konsollen som blir bannet. Så regner jeg med at Live-abb. holder seg?

Går det ann å forandre "adressen" på xbox'en så man kan logge seg på live igjen, eller er man BF?
Vis hele sitatet...
Det er konsoll-ID som blir svartelistet. Man kan faktisk endre denne, men i det store og hele lønner det seg ikke, og det er langt færre ulemper ved å endre den enn det er fordeler.
Kernelen må resettes helt, og man kan kun kjøre i versjon 1.0, altså den versjonen som kom da man kjøpte Xbox 360 i butikk ved release for tre år siden.

Man får da tilgang til Live, men med en gang man logger inn, blir man nødt til å oppdatere, noe man dessverre ikke har mulighet til.
Jeg vet det er blitt gjort en del forsøk på å tukle med dette også, men ingen har funnet noe. Om det fremdeles forskes på dette området, aner jeg dessverre ikke.

Sitat av Phyrious Vis innlegg
Du blir Fucked in the A on saturdayyy... mods som blir tatt av microsoft kan ikke dekkes over igjen. Du må skifte deler av hardware for å forsvinne igjen, i hvertfall som jeg har forstått det. Men som nevnt er det ikke hardware MS tar deg på, men shoddy spill.
Vis hele sitatet...
Det er kun en HW-del som må skiftes, og det er hovedkortet. Påfølgende må nøkkelen i påsatt DVD-drev også endres ettersom DVD-drevet nekter å kjøre disker uten at nøkkelen i hovedkortet samsvarer nøkkelen i DVD-drevet. Denne logikken har sterke likhetstrekk til hva vi kjenner til ved flashing av drev for å kunne spille kopier.
Denne metoden er langt tyngre enn å kjøpe seg en ny 360, den er også mer kostbar.
Sist endret av Joonern; 18. januar 2009 kl. 11:43. Grunn: Svarte Phyrious