View Single Post
Sitat av Stormen
Mentalmelt, takk for din observasjon. Jeg setter pris på den, men tillat meg å få avdekke en aldri så liten hersketeknikk fra din side - som jeg nesten må få påpeke:

"Stormen tar feil, men han er flink til å skrive, og derfor er folk enige."

Nei, dette stemmer ikke, mentalmelt.

Jeg setter pris på at du sier jeg er flink til å skrive, men min første post var så absolutt gjennomtenkt. Du kan gjerne være uenig i budskapet, men ikke forsøk å gjøre et objektiv forsøk på å avvise sannhetsgehalten - og så spill "skuffet" på vegne av de som har gitt meg kvalitetspoeng; et sånt gammelt og skittent triks avslører og påpeker jeg umiddelbart.
Vis hele sitatet...
Jeg spiller ikke skuffet, jeg er skuffet. Og hvis du kikker gjennom posten min en gang til så ser du at jeg påpeker at dette er en observasjon sett fra mitt perskektiv, altså på ingen måte en objektiv sannhet, og ei heller en herskertaktikk. Denne ubegrunnede tilbakevisningen din holder ikke.

Angående argumentene dine forøvrig så gjentar du nå deg selv, og jeg har tildigere i tråden gitt deg hva jeg anser som gode og logiske argumenter på hvorfor demonstrasjoner har langt større potensiell innflytelse på samfunnet enn du innledningsvis påstår. Innleggene mine ligger der fortsatt, jeg gidder ikke gjenta det.

Og ja, jeg har sett at du myknet opp holdningen din litt etterhvert, men det er fortsatt førsteposten din som har fått all denne støtten, og for meg framstår den i aller høyeste grad som ubegrunnet påståelig og generaliserende. Bare det å kalle demonstranter generelt sett for harry synes jeg er ganske harry i seg selv.

Kan jo også legge til at jeg heller aldri har deltatt i slike demonstrasjoner, så jeg er da minst like nøytral i denne sammenheng som det du er.

<3
Sist endret av mentalmelt; 14. januar 2009 kl. 18:17.