View Single Post
LoveToGrow, konspirasjonsteorier er jeg helt med på å diskutere. Jeg vet at det egentlig ikke finnes noen finanskrise i Norge, men at media++ har dyttet en ball over kanten, slik at det har blitt en reaksjonseffekt. Ballen tar tak i ett ledd, som drar med seg det neste. Jeg er berørt i den for at jeg ikke får solgt huset mitt, selv om jeg har kjøpt meg ett nytt. Dette er ett resultat av at folk flest tror det er en finanskrise. Men, det er en helt annen diskusjon, som egentlig er tatt helt ut av fatning. Man trenger ikke cannabis for å se slike ting Men jeg er mer enn gjerne med på å filosofere/diskutere over konspirasjonsteorier. Det er MASSE som skjules for allmenheten.

Og for å vinkle litt på det .. har ikke illusjonene til "de som styrer" en effekt på deg også, da du bruker tiden din på å gruble over hvorfor de gjør det, istedenfor å gruble over hvordan du kan løse det problemet som har sin effekt på deg? Dette kan jo faktisk skli over i en hva er meningen med livet debatt .. ja, det er noen som styrer .. jeg er ikke enig i det, men hva kan jeg gjøre med det, være det med cannabis eller ikke ? Situasjonen blir ikke noe bedre om du er stein ? Her gjelder det bare å evne det å tenke litt ut av boksen. Men her er jeg kanskje litt annerledes enn ola nordmann ? Jeg har ett åpent sinn, og kan se enkelte alternative, plausible vinkler på ting ?

Sky, det er sånne ting som skremmer meg litt i tillegg. Hvis stoffet kan ha en sånn virkning på hjernen og sinnet ditt, så må det vel være noe som tilsier at det ikke er bra ?

loathsome, vet ikke om du har lest postene, men jeg er ikke inne her for å belære folk. Jeg er her for å diskutere og fronte mitt synspunkt samt høre på hva dere med erfaring har å si. Sky, LTG og Rottegift har gitt meg flere reflekterte svar som har gitt meg en ny vinkling å se på "saken" på. Når det gjelder rosa elefanter, så var det ett eksempel som tydeligvis ikke går ofte igjen .. men til gjengjeld så har rotte sett neonfargede sommerfugler som flyr ut av trær midt på vinteren .. blir ikke det litt av samme sak? Prøv å se poengene, ikke bare teksen.
Sist endret av Java; 11. januar 2009 kl. 21:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.