View Single Post
Jepp, jeg kan ingenting om dette her. Noe jeg også sa i min første post. Dette er vel også ett diskusjonsfora, så jeg benytter meg av muligheten til å uttale meg, selv om jeg ikke kan gi noen doktoravhandling rundt emnet. Dere må huske på at jeg uttaler meg basert på MIN oppfatning av det, og hvordan jeg analyserer det hele. Selvsagt vil jeg ha en helt annen oppfatning enn dere, spesielt da jeg ikke har prøvd stoff(ene) før.

Tilbake til topicen .. igjen.
Rosa elefanter som galer som høner .. omrisset av en neonsommerfugl som flyr ut av ett tre .. to forskjellige klatter som kommer fra samme ræv. Poenget mitt er at dere inntar ett stoff som får dere til å hallusinere (blant annet). Jeg vil også bestemt påstå at dette ikke kan sammenlignes med å drømme. Drømmer foregår i en ubevisst tilstand .. i rus er du vel fullt bevisst, men allikevel i en drømmeverden. I mitt hode, skurrer det litt.

For all del, jeg ser poengene deres med at sinnet og fantasien har uante muligheter. Jeg har heller ingen problemer med å se for meg at man lar den få fritt utspill til tid annen .. det som "bekymrer" meg er at det blir brukt unaturlige, for kroppen, stoffer for å fremkalle det. Jeg mener, hvis det bare er stoffer som dere allerede har i det dere som blir satt i sving, hva er da vitsen med røyken ?