View Single Post
Dette er jo ett ekstremt interessant tema, tabu for mange virker det som, spesielt her inne da man blir stemplet som idiot eller naiv dersom man tror på UFO'er som inneholder "små grønne menn".

Når det gjelder vindmøllen som ble ødelagt, så kan dette skje på hvilken som helst måte. Den kunne vel blåst ned, den kunne blitt slått ned av lynet, den kunne blitt ramponert, eller den kunne blitt truffet av en UFO med nevnte små grønne menn i. Alt blir bare synsing, og uten beviser er det umulig for oss å si. Det som derimot er interessant, er å prøve å FINNE beviser. Leter man opp denne saken, og sjekker statlige dokumenter, så vil de faktisk påstå at det aldri har eksistert en vindmølle på lokasjonen. Utgravinger på området har bevist det motsatte.

Ett annet eksempel er den velkjente Roswell saken. Her gikk myndighetene ut å bekreftet at de faktisk hadde funnet restene etter en UFO (med små grønne menn), før de ett par dager etterpå gav ut en kontrabeskjed på dette, og påstod det var en værballong. Øyenvitner og soldater som jobbet med materiellet de fant, kan avkrefte at det var værballonger, da de fant metaller de siden ikke har kommet borti. Roswell rapporten ble i senere år sluppet til almennheten, men haugevis av "fakta" i rapporten har blitt motbevist av doktorer og andre som har gjort litt research rundt saken. De har også blitt motbevist med fakta, ikke med antakelser.

Hvis det ikke er noe å skjule, hvorfor lyve om det ?

Så kan man jo da begynne å synse om at det er statlige hemmligheter de skjuler? Er det faktisk små grønne menn de skjuler? Hvofor skjuler de det?

Altfor mye peker i retning av at det er NOE, men det er vanskelig å si hva. Selv har jeg en overbevisning av at vi blir besøkt av andre bevisste entiteter, og jeg tror ikke det er tilfeldig heller. Hvorfor jeg ikke tror det er tilfeldig er en annen diskusjon, med andre som deler mitt synspunkt når det gjelder besøkende.

For de av dere som kunne være interessert i fakta og ordentlige undersøkelser av forskjellige hendelser, så kan dere lete opp UFO Hunters på pirate bay. Serien er elendig redigert, men hvis du ser på faktaene de graver frem, vitnene de benytter seg av, hvordan de prøver å avkrefte hendelsen, men ender opp med at det er noe muffins ... det er interessant for å si det mildt.