Tråd: Bevis for Gud
View Single Post
Kristendommen tror jeg ikke på. Ikke jesus, slangen, moses eller eple. Men... Jeg tror på gud tror jeg, kanskje. et eller annet må det jo være, ikke sant. Jeg tror heller ikke at gud har skapt verden sånn som den er nå, den tror jeg har utviklet seg selv selvfølgelig. Hvis gud finnes tror jeg "han" er en ånd av forskjellige molekyler som til slutt skapte noen grunnleggene ting og verden utvikla seg etter det.

nei faen når jeg tenker over det så tror jeg ikke på gud, jeg tror på jorda. hehe.. Gud er jorden.. ja... noe sånt.. hehe.


Noe jeg ikke skjønner er hvorfor det skal bli krig pga forskjellig relgion tro. Det er jo litt rart at dem ikke innser at det bare er noe dem -tror- på, det burde jo bare være positvit for dem og tro på noe. Det at dem liksom vet detta her 100% sikkert er vel kanskje grunnen til at det blir krig. Men jeg skjønner ikke åssen dem kan være så sikre. Det har jo vært forskjellige relgioner i evig tid. Solguden, thor med hammern osv. Samme grunnen som inspecta deck krangler er vel fordi han "vet" hva som er rett. men ingen vet det! Alle har forskjellig tro og jeg synes man må respektere alle sammen.