View Single Post
Sitat av bedrevitern
Seriøst tror du at det er slik jeg har det?? Det er min oppfattning av folk flest fordi jeg ikke er sånn. Dermed påpeker jeg det. Sitter ikke og skriver en artikkel om meg, når jeg kommer med min analyse av folk i rusmiljøet/miljøet. Da er jeg gjerne litt bevisst på det da. (tenk deg om)
Vis hele sitatet...
Ja jeg ville vel ikke skrivd det hvis jeg ikke hadde trudd det? Du skrev og jeg regner med det du skriver er ut i fra hvordan man selv har opplevd det. Men der avkrefta du det.

Har ikke vært i mange forskjellige rusmiljøer, klarer meg med det jeg har jeg.
Og kjenner ingen som gjør det for status? De er jo normale mennesker som vet selv at det er dumt, men driter i det? De vet også at det ikke er noe å skryte av? Eneste jeg har opplevd er at de skryter til sin egen gjeng at ”vi får hooka så mye bedre varer enn de ass, hahah” alt annet fører til busting osv.
Er jo ikke filmmateriale da? Hva er ikke filmmateriale? Alt kan vel være filmmateriale, kommer bare litt an på hvor interessant det forskjellige er?
Kan ikke gi noe konkrete eksempler på hvilke filmer jeg har sett hvor det er folk som skryter av dopen de kan fikse og ditt og datt, men har sett flere. Flere filmer hvor de framstiller hovedpersonen (eller en annen) som sykt ”tøff og syk” og ”alle” er redd for han. Masse respekt ovs. Sett på ”gangsterfilmer” for eksempel? Der finner du mye sånn stuff.

Sitat av bedrevitern
Helt ærlig jeg tror du føler deg litt truffet jeg. Hvis ikke hadde du aldri latt deg provosere. Stakkars deg.
Vis hele sitatet...
Ja startet jo med at jeg heller føler det er mer som en rus-vennegjeng? Var det ikke det man skulle svare på? Om man hadde gjort seg noen tanker rundt spørsmålet? Skulle vel se om noen bekreftet eller avkreftet det jeg skrev.
Ja hvis du mener det er synd på meg så la gå, forteller mer om deg enn meg.

Sitat av bedrevitern
Altå ikke jeg og mine heller. Men det er en tendens i mange miljøer. Klart det finns moralske rusmiljøer og. Men rusmiljøer består en del av drug dealing ikke sant? Hvem er det folk betaler gjelda til og hvem er det de ikke bøffer?
De du ikke kødder med, og etter min erfaring ofte folk ser litt opp til dem og omtaler dem på en fin måte.
Vis hele sitatet...
Går med på at det sikkert er en tendens i flere miljøer, men da tror jeg det ofte er i yngre miljøer?
Eller så er det bare forskjell på folk og hvor man kommer fra. Kan se for meg at det er et tøffere miljø å vokse opp i i Oslo for å si det sånn.
Så dere har folk dere betaler gjelda deres til, også har dere en annen gjeng dere hustler? Det går på normer, man bøffer aldri noen uansett hvem det er. Policy fra når man selv ble buffet som liten/yngre og vet det er kjipt å ikke kunne gjøre noe med det. Gjør man sånne ting nå mot hvem som helst i slike miljøer risikerer man hevnaksjoner. Så lenge de ikke er under 16 og vet at storebroen til ”ola” er klin gæren.
Det var det jeg ikke var enig i, man omtaler ikke de ”tøffe” på en fin måte. Du sier de man er redd for (ser opp til) og ikke tør å bøffe, hvordan kan det være positivit?

Sitat av bedrevitern
til deg inspecta: Ta og prøv og vær litt mindre tulling a? Jeg er ikke bedreviter heller tvert om, derfor kødder jeg litt med det og kaller meg det.
Vis hele sitatet...
Skal prøve å være litt mindre tulling jeg

Greia er at vi har forskjellige holdninger. Du har folk du kan kødde med og bøffe, mens jeg tenker ikke slik. Jeg bøffer ingen, ser ikke på potensielle folk man kan kødde meg og ikke. Faen alle er like, blir jeg lurt av de ”tøffe” gutta for mange tusen tar ”jeg” jo faen meg igjen også? Har ikke noe å si hvem det er. Om det er ”pinglene”, ”horene” eller ”the olders” som kjøper så gir du dem det de betaler for. Er det rart det er krig i verden?
Sist endret av mentalmelt; 7. januar 2009 kl. 18:27. Grunn: omgjorde copy/paste til quotes slik at det går ann å forstå sammenhengen