View Single Post
Sitat av Inspecta_Deck
Grunnen til du mener det er fordi det er slik du har det og dermed føler det er mest normalt.
Vis hele sitatet...
Seriøst tror du at det er slik jeg har det?? Det er min oppfattning av folk flest fordi jeg ikke er sånn. Dermed påpeker jeg det. Sitter ikke og skriver en artikkel om meg, når jeg kommer med min analyse av folk i rusmiljøet/miljøet. Da er jeg gjerne litt bevisst på det da. (tenk deg om)

Sitat av Inspecta_Deck
Har faktisk møtt på et fåtall av de folka som skryter av når de begynte og hvor mye de tar osv, men de er jo faen meg stein stokk dumme også da. Og det er ikke noe særegent for miljøet vil jeg si.
Vis hele sitatet...
Trodde vi sammenlignet vennegjeng/rusmiljø? Man juger vel ikke akkurat til bekjente/"venner" om hvor bra kontakter man har hvis man ikke kan ordne det? Jeg har hvertfall ikke opplevd det. Har lest det og sett det på film da..

Har du ikke lagt merke til hvor mye folk i de forskjellige rusmiljøer juger for å skaffe seg status?? Da er du faen meg naiv ass. Hvilken film er det som har vist deg det? Er jo ikke film materiale da. Er kanskje heller fordi folk har sett litt mye film?

Helt ærlig jeg tror du føler deg litt truffet jeg. Hvis ikke hadde du aldri latt deg provosere. Stakkars deg.

Sitat av Inspecta_Deck
Har du sett for mye på film, eller snakker du om "junkie-miljøer"?
De som er mest brutale/sykeste, er som regel ganske dumme og sier som regel ikke mye fornuftig akkurat. Handlingene deres er enda værre. Slike personer ser ikke "meg og mine" på som bra personer akkurat! Er mer de vi hater.
Vis hele sitatet...
Altå ikke jeg og mine heller. Men det er en tendens i mange miljøer. Klart det finns moralske rusmiljøer og. Men rusmiljøer består en del av drug dealing ikke sant? Hvem er det folk betaler gjelda til og hvem er det de ikke bøffer?
De du ikke kødder med, og etter min erfaring ofte folk ser litt opp til dem og omtaler dem på en fin måte.

til deg inspecta: Ta og prøv og vær litt mindre tulling a? Jeg er ikke bedreviter heller tvert om, derfor kødder jeg litt med det og kaller meg det.
Sist endret av mentalmelt; 7. januar 2009 kl. 18:27. Grunn: omgjorde copy/paste til quotes slik at det går ann å forstå sammenhengen