View Single Post
Sitat av Hardcore Vis innlegg
Ikke for og kaste meg på noen flammebølge, men erlig talt.
Alle som går med frimurer ring iriterer.
Alle som går med kors rundt halsen iriterer.
Alle med tatoveringer iriterer.
Alle med burka iriterer.

Alle som går med noe av symbolsk viktighet for og vise tilhørighet, støtte, avstand, whatewer er kunn til iritasjon?

Amerikanske politikere er bare til iritasjon med flagget i en pin på dressen?
Alle som tar parti med Palestinerene, eller viser sympati med dem er tullete blitzere som løper rundt og hiver steiner på hverandre?

You catch my drift.
Vis hele sitatet...
ABSOLUTT ikke, men denne saken er spessielt betent... derfor prøver ihvertfall jeg å sørge for at de gangene jeg "viser" hvem jeg holder med, er ganger andre har mulighet til å si hva de mener tilbake... dette er jo bare noe jeg mener. Jeg beklager hvis jeg skrev på "nedverdigende" måte

Sitat av Nubeland Vis innlegg
Hentyder du igjen til hele Iran som en enhet?
Eller et par enkeltindivider?

Det samme gjelder for Israel, hele Israels befolkning er ikke for krigen og verver seg frivillig for en sjangse til å drepe noen Palestinere.

Mener du bør være litt mer spesifikk og roe ned stereotypinga de.
Vis hele sitatet...
Her er faktisk en veldig viktig bit i hele problemet.
Det er lederskapet i et land som representerer landet.. spesielt i muslimske land. Når da Iran som et godt eks har truet Israel med utryddelse KAN dette i verste fall gå ut over mange uskyldige Iranere. Hvem sin feil er dette? Selvfølgelig Iran!
Sist endret av simonstensrud; 5. januar 2009 kl. 16:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.