View Single Post
Det er pot og oppdrive omtrent året rundt i Oslo. Den er som regel under standard. Som nevnt før så er det bare å spørre rundt om elva, men ikke sats på noe knall skunk for 100kr grammern akkurat. Men akkurat som der med hasj i Oslo, man får tak i kvalitet om man kjenner riktig folk.. I 2007 røyket jeg en pot fra oslo hver dag over en 6 månders periode. Den var knall god og alt stemte med den, men ikke sett mye god pot i år(2008/09).

Noe annet som kan være viktig å få meg seg er at nå bruker smuglere andre måter å smugle på. Grunnen til at jeg nevner dette er at jeg har kommet over en del pot som kommer i "amrikanske poser". Det vil si ferdig oppklippet pot. Det er ikke noe gøy i det hele tatt. Men jeg ble høy på den, den smakte greit, men blir ikke det samme.

Som sist vil jeg si at jeg er veldig skuffet over all hasjen røyker nå til dags. Den smaker ikke bra, den funker kort og dårlig, den mekker seg rart. Jeg har selvfølgelig noen dealere jeg vet gir meg bra greier, men alle "peil" varer ikke evig. Jeg vil si at de som selger for å tjene seriøse penger på det, har som regel dårlig shit. De som selger kun for å ha råd til å røyke og som selger i liten skala, har ofte bra røykings. Det er sånn jeg synes det fungere i byene rundt Oslo dog. I Oslo varierer ting seg mere.