View Single Post
Jeg skjønner ikke hvorfor dere snakker om hvilke våpen de forskjellige partene bruker. De er i krig, de gjør det de må. -Ingen- av dere som skriver her ville nølt med å bruke et våpen som fosfor hvis dere var i en krig. Krig er noe jeg tror må oppleves, det går ikke an å snakke om hvilke våpen o.l. dere vil brukt hvis dere var i krig. Det blir for dumt. La oss holde oss til topic.

Fakta har jo kommet frem, at dere med palestinsk flagg i avataren ikke vil høre på det er jo deres problem. Israel og Palestina hadde faktisk en våpenhvile. Uten noe forvarsel, så brøt Palestina den våpenhvilen ved å skyte raketter inn i Israel. Hva skal Israel gjøre da? Som jeg sa tidligere i tråden, så kan de jo ikke bare sitter der å ikke gjøre noe. Israel har gjort det klart hva de vil, og de vil ha våpenhvile. Hamas derimot, de vil på død og liv ha det hellige landet for seg selv, og derfor klarer de ikke å slutte å krige.

Jeg har aldri likt noen av partene i denne saken, men jeg ser jo her at Israel bare vil ha fred. Det er Hamas som bryter våpenhviler og starter flere kriger. Ikke Israel.
Sist endret av Boo-Boo; 4. januar 2009 kl. 16:57.