View Single Post
Har brukt den metoden med arbeidsklær og banking med bank-kortet i litt over et år nå når jeg skal handle meg snus :P Jeg er 16 nå, og det har funket helt fint for meg hittil. Selv om 2 cm skjegg og arbeidsjakke fra 1990 nok har en finger med i spillet

Spesielt det med bank-kortet funker bra, som det har blitt nevnt tidligere, tror man jo ikke at du veider med biffen foran løven, for å si det slik, de fleste vil jo ikke dra fram bank-kortet når det man minst vil er å bli spurt om legitimasjon.

Oppsummering:

Alt handler om å bedra den som sitter bak kassa, gå alene, går du sammen med en haug fjortisser som henger rundt deg før du går til kassa, har du jo egentlig satt spikeren i kista.

Ikke vær nervøs, og om du er det, prøv å tenke på noe annet for å roe deg ned.

Ha på deg noe annet enn sæggebuksa som sleper fortauet slik at du kan vise den regnbuefargede underbuksa di.

Ta fram bank-kortet, men ikke veiv det foran ansiktet på kassadama, da blir hun kanskje mistenksom, det skal se naturlig ut.

Smil og vær hyggelig, ikke stress, bare ta det med ro, spør hun/han om leg, er du fucked, da er det bare å vise fram kortet og håpe at det er en koselig person som sitter i kassa, og som har vært ut for det samme selv...

Good luck