View Single Post
Sitat av utidetfri Vis innlegg
Har hatt mange LD men absolutt ingen lyst til at det skal skje igjen. Whats the point? skal ikke viljen få hvile om natta?

Min VÆRSTE drøm:

Var forelsket i en dame på videregående som jeg drømte at begynte å forføre meg.
Hun lå oppå meg, og drømmen er behagelig og ville sikkert endt opp våt. MEN plutselig blir armene og bena hennes til edderkoppbein, og det vokser ut to edderkoppbein til fra sidene hennes, hodet hennes forsvinner "inn" i edderkoppkroppen som står som ett bur over meg. Det vokser ut ett edderkopphodet av kusa hennes som biter av meg kuken. Da våkner jeg skrikende.

Hva betyr denne drømmen. ? Er ihvertfall værste jeg har hatt.
Sikkert vekslingen mellom erotikk og horror som gjør det.
Vis hele sitatet...
Edderkopper (www.droemmetydning.com):
Alle edderkopper unntatt en tarantell symboliserer alltid hell.. Klatrer en edderkopp oppover veggen vil ditt største ønske bli oppfylt. En stor edderkopp betyr mer hell enn en liten.

Kjønnsorganer:
Dette kan selvsagt ha vært en våt drøm, men drømmen kan også symbolisere noe. Viser du frem kjønnsorganene dine står du i fare for å få dårlig rykte. Deformerte kjønnsorganer er en advarsel mot tilfeldig sex. Uvanlige kjønnsorganer betyr økt popularitet. Ingen kjønnsorganer betyr at du trenger råd om noe.


Ergo, you're gonna get laid.