View Single Post
Hadde en spesiell drøm for ikke så lenge siden, som innebærte at Norge var involvert i atomkrig(?!)

Jeg lå og sov trygt og godt i sengen på hybelen min, når et skarpt, hvitt lys vekket meg. Jeg gikk ut i stua og så ut av vinduet og det skarpe lyset ble gradvis svakere, og da så jeg en stor mushroom cloud langt borte. Jeg sto sjokkert og så på "fenomenet" da jeg la merke til sjokkbølgen som bevegde seg raskt mot hybelen og meg. Jeg snudde meg for å gjemme meg et trygt sted , men før jeg rakk å tenke hørte jeg et smell og jeg ble kastet inn i et skap og jeg ble slått bevisstløs.

En periode etter det kan jeg ikke huske, men jeg når jeg fikk tilbake bevissheten var jeg inni skapet, som hadde falt over meg og på en merkelig måte beskyttet meg fra ødeleggelsene. Stort sett var hele huset i ruiner, og kun jeg hadde overlevd. Etter en kjapp kikk på nabolaget var jeg helt målløs, og begynte å kjenne risting i det fjerne. Da våknet jeg, moren min prøvde å vekke meg. "Nå sov du tungt?" Jeg ignorerte det spørsmålet, og kom med kanonspørsmålet "HVOR SMALT DET FOR FAEN? ATOMBOMBEN?!".

Jeg har aldri drømt noe som ligner på dette, denne drømmen var vel den mest virkelige av de jeg kan huske. Var heller ikke full og bruker ikke drugs
Sist endret av Archj; 31. desember 2008 kl. 18:36.