View Single Post
Godt med smør
482
Sitat av puffman Vis innlegg
Det du sier der får meg til og tro det er kokain han misbruker. Det er ikke veldig ukjent at personer som er påvirka av kokain (spessielt sammen med alkohol) kan få deg til og tro du er kongen på haugen, størst i verden. Men dette kan da også komme av amfetamin bruk. Amfetamin varer rundt 12timer, mens kokain varer rundt en time. Det er heller ikke uvanlig at amfetaminmisbrukere sover lite, pga den lange varigheta på dopet.


Pratsom, det blir man av begge disse rusmidlene.
Vis hele sitatet...
Seriøst? fyfaen pepperen der oppe må jo være KNALL. Person var jeg ALDRI rusa mer enn 3-4 timer når jeg brukte pepper.

Alså dette er MIN erfaring og hvorfor jeg tror du kan utelukke pepper vertfall.

Pepper menst du drikker er totalt bortkastet (Husk det er min mening) jeg ble vertfall BARE edru.

Drikker jeg alkohol, er det for å sløve meg ned og føle den anerkjente alkoholrusen. Amfetamin ødelegger jo den totalt, du våkner skikkelig til. Jeg ble vertfall helt hundre prosent edru, bortimot.

Og, skulle det bare være amfetamin, god amfetamin anyways. Hadde han nokk trampet en del, gjerne beveget seg mye. Smilt mye. Vært i godt humør.
Bare sånne små twitchs og bevegelser. Fikk vertfall jeg.


Vil bare understreke att det er sånn jeg blir på pepper. Og, jeg tror bortimot alle mener det er bortkastet med sprit.


Men, du skal ikke utelukke rusbruk.

Kanskje han bare er BI-polar?