View Single Post
Sitat av Bjølg Vis innlegg
Folk, hør hva han sier da! Han sier han har drukker flere ganger med han før, og ikke observert lignende oppførsel. Jeg vet ikke med dere, men jeg har aldri erfart eller sett at noen plutselig er HELT annerledes når de drikker i forhold til hva de er i 99 av 100 tilfeller.
Vis hele sitatet...


Er mulig det, de fleste gangene jeg drikker er jeg normal, sånn jeg er til vanelig, men seff full da!
Andre ganger kan jeg bli til en helt annen person og si så mye dritt at det ikke burde ha vært mulig, har blitt fortalt flere ganger at jeg blir en hel annen person, klikker for de minste ting! og det skjer kanskje 1 av 7 ganger når jeg drikker, så er fult mulig!
Vet om en annen person som er sånn selv i fylla, er helt idiot gjør de teiteste ting, somregel slemme ting, og blir generelt til en annen person når han er full, så er flere som blir sånn.
Og er ganske sikker på at det er det samme med han som det er snakk om.
Kan også bli helt hvit i trynet av alkohol, få poser under øyna osv!
Du kan også få totalt noja, fått det før, var på roskilde og var klikka i fylla, fikk så noja at jeg beit meg igjennom teltet.
Men men, kjipt at noen reagerer slikt på alkohol, hater at jeg selv gjør det!

En siste ting som jeg må si til trådstarter!
Vis det er slik at han ble sånn av alkohol og ikke hadde tatt noe annet så mente han trolig ikke noe av det han sa eller gjorde og har sikkert glemt alt sammen!
Slik er det med meg isåfall, og mange andre her i landet!

Syns vi som reagerer slikt på alkohol burde få et alternativ til alkohol, snakker vi hasj?
Sist endret av Dodecha; 2. januar 2009 kl. 17:16. Grunn: lagt inn korrekt tegnsetting