View Single Post
Sitat av Stormen Vis innlegg
Ja, dette høres intelligent ut! La meg få sitere den britiske statsmannen Edmund Burke:

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing."
Vis hele sitatet...
Og man kan sitere hvem man vil av historiske personer og høres klok ut, men ett godt TIPS; sitèr noen der har tipset og møtt gode advokater, nyutdannede politijurister, "tvilen skal komme tiltalte tilgode" og hevngjerrige voldsmenn..... Begynn med det før du angriper meg;-)

Sitat av Stormen Vis innlegg
Greengras, ja, det høres ut som en fin, behagelig og - ikke minst - jævlig feig løsning på problemet.

Er man vitne til urettferdighet, så skal man heve stemmen - ikke være stille, og la noen andre lide fordi du selv ikke turte å være mann. For all del, gi gjerne rådet ditt - men i min bok er det en feig og ussel måte å håndtere problemet på.

Som jeg allerede har presisert, så kan man få be om å vitne anonymt. Det trenger ikke å bli tatt hensyn til, men hvis denne knivstikkeren virkelig er så farlig, så går nok det greit.
Vis hele sitatet...

Hihi! Noe sier meg at din bok er tykk og rød og full i lovord! Men du, det er dette som er så fint med forums.....man kan få råd av "ymse elementer"....
Sist endret av Greengras; 30. desember 2008 kl. 01:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.