View Single Post
Sitat av myrdan11 Vis innlegg
Men uansett, det jeg mener er at det er 14års grense på battery og du er 13! Du har ikke lov til kjøpe eller ha, battery! så derfor kan de ta det fra deg og gi det tilbake til deg etter turen vis det er greit for foreldra dine at du får den, siden du egentlig ikke er gammel nok...
Itilleg så var du med skolen din som har sine egne regler som du må følge, uansett hvor kjipe de kan være
Vis hele sitatet...
De er jo ikke noen lover som sier at du ikke kan drikke battery og burn eller andre energi drikker (selv ikke red bull ),når du er 14år eller mindre,
men de er ikke lovlig å selge red bull i norge uansett ,
Men jeg synst nå at hvis en lærer skal ta fra deg noe på en skole tur eller lignende så burde dere fått beskjed før dere dro på den truen!
Men uansett de er lærerene som har ansvare for dere og de er de som bestemmer.

men skal jeg si noe så er de fjortiss fylla hater jeg (fjortisser som spiller overdrevet fulle)
men de aller aller styggeste jeg ser fjortisser som later som at de blir fulle av Energi drikker

Sitat av EivindH Vis innlegg
Skal jeg LOVE deg..
Klassen min var nesten nettopp på tur, Vi klarte fint vi å bli mega stress uten burn/battery.. men så er ikke vi den roligste klassen akkuratt da..
Vis hele sitatet...
Lol hvis vi har hatt en ny vikar så har de traumer lenge etter på og de kommer som vanelig en ny vikar hver gang en lærer er syk... ja klassen vår blir kalt den verste klassen på skolen av lærerene til ogmed
men klassen vår har blitt bedre nå heldig vis, etter at de satte i gang noen tiltak.
Sist endret av Bowman; 30. desember 2008 kl. 00:56.