View Single Post
Helt enig med nso her. Ja dette "kan" være stoff. Men det "kan" også være at han har en dårlig dag. Hvis dere henger ilag lenge om gangen kan du jo se etter om han sover de neste dagene. Jeg får ofte litt sovevansker neste natt. Og tar man for mye kan man fort gå våken noen døgn. Og om han gjør det så er du iallefall så sikker at du kan spørre ham om det.

Men husk. Og nå snakker jeg av personlig erfaring. Ikke konfronter ham om dette på en anklagende måte. Men si "jeg er bekymret, er det noe galt?" for eksempel. Det kan jo hende han sier det hvis det er det. Og det er strengt tatt det beste. Man blir ikke heller en ond person av narkotika. Man kan reagere annerledes, men man blir ikke plutselig, helt uten grunn ond av amfetamin.

Alle som drikker vet at alkoholen kan få deg til å oppføre deg på måter du vanligvis ikke gjør når du drikker. Og hvis du nå starter å bli misstenksom og paranoid så vil du bare se flere tegn. Og amfetamin er ikke et stoff det nødvendigvis er farlig å ta en gang. Men det skaper lett avhengighet. Psykisk sådan. Jeg har aldri hatt store U-behag etter en tur. Men klart, stoffet er sentralstimulerende så effektene kan variere. Og hva en synes er ubehagelig trenger ikke den neste være enig i.

Du får ha en god natt videre =)