View Single Post
Du nevner på at du er lei av systemet, og spesielt måten skolen bruker systemet til å lage oppgående følk, det er jeg helt enig med, lykke er så mye mer enn bare et ord, det er en følse man har inni seg, Det er ikke noe du kan vise med et smil eller en latter men det bruker du bare til og utrykke din lykke og glede. Men uansett er de som er glad i deg er sjeldent rådgivere eller lærere men vennene mine. Mange sier at man har aldri de vennene man hadde når man var ung og dum, om dette fordi da er vi åpne for alt uten forusettninger eller moralske linjer om åssen det skal være, trur jeg, tror vi mister mye av den glade følsen etterhvert fordi vi blir for opptatt av å utrykke ordentlig, og det gjøre lærene med deg på skolen, de tvinger fram moralske linjer, og forteller deg hva som er det riktige, jeg vil si at de er et fabrikk som spytter ut klone etter klone fram til de kommmer inn i arbeid og kan ENDLIG utvikle seg selv.

Hjernen vår jobber på så merklige måter, hvis man instiller seg på å hate et fag så gjør man det, men det som fikk meg igjennom de drittfagene var at senere på dagen var det et bedre fag. Man må instille seg til å like ting, så blir ting likt, he jaah. anyways motivasjonen din kommer innenifra og må stilles selv. En studie tekninkk som jeg brukte var å si 100 ganger til meg selv, kult kult kult.... Dette fikk meg motivert på noe jeg syntes var drit kjedlig. Det er derfor mobbing er så kjipt, fordi det er det er samme teknikk, også depresjon (har vært der med begge tinga på barne skolen) men jeg lærte meg den teknikken. også kommer resten etterhvert, lover dere. Å være skole lei gjør man gretten fordi man bruker meste av dagen på å gjøre noe man ikke vil, men man må være motivert, og bruk motivasjons teknikken. den funker den, tro meg der.

nei, å har dere pressa meg til og si va jeg mener om skole, og systemet. jeg syntes skolen er helt feil plattform og lære kunnskap, fordi man lærer ikke å leve men å være som alle andre. De som sier allmennkunskap tar helt feil, fordi bare en liten del av klassen bryr seg om åssen vulkaner spruter, de fleste da, syntes det er grusomt og kult å se på men gir katta i åssen. Glemmer det neste øyblikk. Derfor er ikke normal skole bra for alle. Det var ikke det for meg, jeg tok livet under m ei kasse pils og ei haug med venner. Sånn lærte jeg livet. Jeg var også veldig flink i matte på prøver men jeg leste talla og la de sammen med, thats it. Jeg satt med vinger og ønska jeg kunne flydd ut av rommet, fordi jeg hata å sitte på skolen, det ga meg ingenting fordi jeg forsto ingenting. Jeg skylder på min evne til å sitte på datan og snike meg vekk ifra foreldre når jeg var hjemme men også litt på de fordi de ikke så åssen det sto til. Så det jeg sier er at normal skole ikke er for alle, steiner skole er en plass der man lærer sosialsere seg på en måte som det jeg gjorde. Engang går det opp for dem også.

Poke, min venn, viste du at det å provosere er den aller beste motivasjonen?, bedre enn ros iværtfall