View Single Post
Når jeg skal tjalle hører jeg meste på tungvann, jaa9 onkelp og Wu Tang, Old skool er best og blaze til, om det er det sånt man liker. Ellers liker jeg Warlock men er tja tja, de er litt for små tøffe i tryne, gænstere i norke finnes ikke, bare wannbe som warlock gjengen. Men lager gode beats, Og det gjør Tommy Tee siden han er produsenten demmers, som også er DEN beste prodsenten i norden. Jeg vil kjøpe meg Apollo si skive når jeg får rå fordi jeg elsker det som ligger på youtube a han.kanskje min youtube-favoritt. (noen som vet om han fremdeles lager låter eller har lagt opp?)
Ellers, El Axel, Diaz er bra, sjekk ut skiva Jessheimfanden, Gatas også bra, håper jeg får den nye skiva til jul, apocalyso. PaperBoys er jo chill, Da Diva funker. Madcon folka er jo supre mennesker Hvis du liker sosserap kan du alltids sjekke ut Erik og Kriss, men la vær hvis du ikke er skikkelig sugen på å bæde.

Men en personlig syns jeg du burde drite i å høre norsk rap. Eneste de funker er etter ei kasse m pils , men har endel fete vidoer. Jeg liker mye mer og høre på Svensk og til og med dansk. Sjekk ut Smells Like Team Spirit og Ken Ring, IVÆRTFALL de.

Er litt kjipt at vi har klart og ramsa opp det meste av norsk rap på så fort.