View Single Post
Sitat av Cronic Vis innlegg
BULLSHIT! jeg spiller wow og CS ofte.
før jeg begynte å spille wow var engelsk karakterene mine helt rævva.
nå spiller jeg wow daglig, 2-4timer til vanlig. 8-12 timer hvis jeg raider sammen med venner i helgene.

nå ligger jeg på 4-5 i engelsk. hadde jeg IKKE spilt wow hadde jeg ligget på omtrent 2.

jeg bruker chat til å skrive engelsk hele tiden når jeg er online og ventrilo/teamspeak til å snakke engelsk via. mic når jeg raider.

= increased english skill ftw
Vis hele sitatet...
Dette er jo nesten et paradoks. Norskkunnskapene dine har tilsynelatende sunket, parallelt med dine stigende engelskferdigheter. Nå vet jeg ikke hvilke trinn du går; men din post forbedret ikke akkurat mitt syn på skoleferdigheter, gramatisk sett - når det kommer til en sammenheng mellom skole og gaming.
Jeg er ikke spesialist i engelsk ordforråd; men jeg er ganske sikker på at de bruker stor bokstav til å indikere ny setning i England også.

Fair enough, onlinespill kan hjelpe deg endel når det kommer til engelskdelen, men det er rikelig med andre fag i norsk skolegang; og jeg har vanskeligheter med å se sammenhengen mellom å drepe Ragnaross, og ha en muntlig presentasjon om industrialisering. Vel, det kanskje bare jeg som er trangsynt?