View Single Post
kjedelig streiting
Sitat av Skambank Vis innlegg
Okay, nå vil jeg ha deg til å gi meg en jævlig god grunn for at kolonisering og imperialisme ikke har skapt fattigdom og ustabile styrer i Afrika per dags dato!
Dette skal ha kilder, kilder man kan stole på, ikke daria.no, propaganda.net eller itpro.no.
Vis hele sitatet...
Kolonisering osv har selvfølgelig skap en del av fattigdommen der nede, men ikke all. Det er dessuten en gooood stund siden kolonismen. Og hjelper virkelig all uhjelpa vi gir dem der nede? Virker ikke sånn. (Det kan dog være pga dårlig organisering osv)

Du ser ti]ng i fra et latterlig objektivt perspektiv, det viker ikke som det nytter å diskutere med deg..
Det var ikke det jeg mente med utsagnet mitt. DET jeg mente var at alle mennesker tilhører den samme arten; HOMO-SAPIENS SAPIENS (correct me if Im wrong).
Derfor skal man ikke skille mellom kultur, hudfarge eller meninger, kan trygt si at det kalles rasisme!
Vis hele sitatet...
Det var ikke det jeg mente helt øverst der.
Nei det og skille mellom kulturer som støtter omskjæring osv, er jo alt for galt. Du synes kanskje kulturen ang steining av kvinner er ok også?
Og det du sier om at du ikke kan skille mellom meninger. Rasisme er jo også en mening...