View Single Post
kjedelig streiting
QUOTE Skambank Du setter alle individer i boks, enkelt og greit.
Det dummeste man gjør er å dra alle over en kam, og det er AKKURAT dette du gjør. Fordi Mullah Krekar er en dårlig person, gjør dette alle innvandrere til dårlige personer?
---------------
Nei jeg sa ikke det, men så lenge norge har en så naiv innvandringspolitikk som gjør at han slipper inn og får bli her, så kan dette være med på og ødelegge for andre innvandrere. Greit nok, i en perfekt verden ville ikke folk dratt flere over en kam. Men face it, vi lever ikke i en perfekt verden.



Jeg vil gjerne se noen kilder på hvor mange jenter som blir voldtatt av somaliere kontra hvor mange anmeldte voldtekter det er mot etnisk Norske menn.
------
Det er kanskje litt flere norske menn i norge og da.. Men hvis du leser avisa, og leser om diverse overfallsvoldtekter, så ser du hvor gjerningsmannen er fra.. Spør du litt rundt med folka som bor på grønland/løkka osv, så finner du fort ut hvem jentene der er redde for og møte på vei hjem fra byn..


Vi slipper heller ikke helt ukritisk inn alle og enhver, vi har en kvote på hvor mange vi kan ta inn hvert år.
Hvordan kan du i det hele tatt påstå at det ikke blir fordommer hvis du luker ut det du så fint kaller "de råtne eplene", har du noe bevis for at dette er den faktiske forandringen som vil forekomme?
-------------------------
Vi har en kvote på hvor mange vi tar inn..
Så lenge vi ikke har lukka mottak osv, og ikke kaster ut fler av de kriminelle/psykriatiske folka, så hjelper ikke det en dritt.

Det jeg mente med og luke ut de råtne epla, var og kaste ut folk som feks herr krekar og trikkemannen. Ha lukka mottak. Og folk som kommer uten id papirer, kan bli på gardemoen til de skaffer noen papirer.

Jeg vil tørre å påstå at han argumenter er sterkere og har et sterkere feste i hva som virkelig skjer og har skjedd enn det du har. Du bare slenger en hel haug med personlige konklusjoner uten noe fakta for å støtte det.
Mussolini var ikke en uærlig leder heller, han gjorde som han lovte, han lovte et totalitært styre som ville stykke nazi-tyskland, og det var det han gav han, han var faktisk veldig populær i starten av sin stilling som regjeringsoverhode, problemet var at han valgte feil side i krigen, og revolusjonære slo tilbake fordi han sendte folket i en krig de fleste ikke ville delta i.
---------
Det med mussolini var for og ta et eksempel på hvordan folket kan kaste en leder. Du kan også se på hva som nylig skjedde i thailand.

Mye av det jeg sier er basert på personlige erfaringer ja.. Men ikke bare mine...



Uansett så har vi nok med våre egne råtne epler, det er ikke vits og ta inn enda fler...
Men desverre har vi diverse "anti-rasistiske" organisasjoner,og folk, som mener alt er rasistisk.