View Single Post
Sitat av HellToPay Vis innlegg
hm først og fremst så var det nok ikke vigrid da de kaller seg en "religion" og er generelt sett for dumme til å ta steget inn i politikk.
Norgespatriotene, med øyvind heian i spissen, kunne det nok ha vært derimot.
uansett, du har fått en nynazist på døra di. gratulerer.
Jeg vil tippe du bor i tønsberg\drammen eller omegn, og da er det stort sett ikke så mye å få gjort, for det er så jævla mange av svina der.
i alle tilfelle burde du få med deg alle kompisene dine, finne disse "opplyste" menneskene og grisebanke hele bunten.
uansett hva du gjør; ikke underskriv. de trenger forøvrig 5000 underskrifter, ikke 500
Vis hele sitatet...
vet du hvorfor det er så mange som er rasister og nynazister i disse områdene?!? fordi folk er lei alt bråk med utlendinger.. jeg har en hel bunch med kompiser som er muslimer,pakkiser u name it.. jeg er allikevel lei alt det jævla bråket og oppstyret utlendinger faktisk skaper..

Sitat av Skambank Vis innlegg
Du setter alle individer i boks, enkelt og greit.
Det dummeste man gjør er å dra alle over en kam, og det er AKKURAT dette du gjør. Fordi Mullah Krekar er en dårlig person, gjør dette alle innvandrere til dårlige personer?

Jeg vil gjerne se noen kilder på hvor mange jenter som blir voldtatt av somaliere kontra hvor mange anmeldte voldtekter det er mot etnisk Norske menn.

Vi slipper heller ikke helt ukritisk inn alle og enhver, vi har en kvote på hvor mange vi kan ta inn hvert år.
Hvordan kan du i det hele tatt påstå at det ikke blir fordommer hvis du luker ut det du så fint kaller "de råtne eplene", har du noe bevis for at dette er den faktiske forandringen som vil forekomme?

Jeg vil tørre å påstå at han argumenter er sterkere og har et sterkere feste i hva som virkelig skjer og har skjedd enn det du har. Du bare slenger en hel haug med personlige konklusjoner uten noe fakta for å støtte det.
Mussolini var ikke en uærlig leder heller, han gjorde som han lovte, han lovte et totalitært styre som ville stykke nazi-tyskland, og det var det han gav han, han var faktisk veldig populær i starten av sin stilling som regjeringsoverhode, problemet var at han valgte feil side i krigen, og revolusjonære slo tilbake fordi han sendte folket i en krig de fleste ikke ville delta i.
Vis hele sitatet...

Så skambankt, vil du la innvandringen fortsette som det gjør i dag? drit nå i hva som har skjedd før, gjort er gjort, sagt er sagt.. det er faktisk norges framtid som står på spill her.. personlig syntes jeg det holder med utlendinger i norge pr. dags dato.. er førdt og oppvokst i drammen så vet VELDIG godt hva jeg snakker om
Sist endret av voids; 9. desember 2008 kl. 23:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.