View Single Post
Vill bare fortelle en liten historie fra da jeg var ute på byen i Trondheim.

Jeg er 21 år gammel. Jeg spiller i et rock-band, og jeg har halvlangt hår (til skuldrene ca). Jeg går kledd som regel i dongreybukse og skinnjakke. Jeg og noen venner var ute på byen en helg, downtown, ricks og crash. Uansett så hadde vi hatt det kjempemorro, helt til vi skal hjemover. Jeg bor på Lade. Så jeg går gjennom Buran. Vi møter en gjeng med utenlandske ungdommer, ikke gamlere en 15-16 år. De var ca 10-12 stykker. Jeg og kompissen min går forbi de. Det neste jeg merker er at noe knuses mot bakhodet mitt, og jeg havner på bakken. Det jeg så da er at en av ungdommene filmer meg og kompissen min som blir slått med balltre, sparket på, spyttet på og i det hele tatt. Heldigvis for meg hadde jeg gått på 2 år på MMA, så jeg beskyttet hodet mitt med armene og beskyttet mageområdet mitt med lårene. Jeg slapp fra det med kutt i bakhodet og noe svakere indre blødninger. Kompissen min havnet på sykehuset med sprekk i hodeskallen, knekt skjeve/skeve/ vetta faen hvordan det skrives, knekte ribbein og store traumer fra og gå hjem om kveldene.

Det jeg spør meg er: Når det kommer utleninger til Norge, hvordan i hellvette kan de være slik? Såklart finnes det greie og flinke utleninger, faktisk så har jeg mange venner som er av utenlandsk bakgrunn. Selv merker jeg frykt viss jeg møter en gjeng med utenlandske ungdommer/menn når jeg går hjem, og det ender opp med at jeg stikker over veien og tar andre siden i stede for å gå forbi dem.
Vis hele sitatet...
Hadde du (Ahmet) og kompisen din Raja gått hjem igjennom sentrum Oslo/Stavanger/Sarpsborg/Fredrikstad/Bergen/you-name-it på en lørdagskveld skal jeg faen si deg at ræva di hadde hadde begynt å gløde hvis du hadde møtt på 5 16-år-gamle
drittunger med glassflasker og balltre også. Det har ALT med rase og si, men INGENTING med hvilken rase å gjøre. Kalte ikke dere han ene innvandreren for "svarting" og "pakkis" på ungdomskolen? Hvorfor tror dere at de har en SÅ AGGRESSIV HOLDNING? Man har bare seg selv å takke, de setter opp et hardt ytre for å takle rasisme (It's Alive and well i Norge), og de flokker seg SELVFØLGELIG sammen. Hadde du flyttet til Kina, tror du ikke at du hadde vært sammen med Nordmenn hvis du hadde funnet det der?

Det var det jeg trodde.