View Single Post
Så nyeste Resident Evil-filmen i går, Resident Evil: Degeneration (2008), eller Baiohazâdo: Dijenerêshon som den japanske tittelen har blitt «latinisert». Ikke blant verdens beste filmer, men utvilsomt den beste Resident Evil-filmen så langt. Den er laget av japanere, og ikke i Hollywood slik de andre filmene med Milla Jovovich er, og er derfor mye mer tro til spillene enn Hollywood-filmene. Hele filmen er i CG, og både Claire og Leon er med.
Greie 97 minutter, må vel lande på en 6/10 tenker jeg. På IMDb har den hele 9/10. Trailer? You got it!

Sitat av Terje Munk Vis innlegg
har ikkje sett revejakta enda... må sjå den snart! har hørt at den er litt rask og litte sammenhengende. eg har lest boka då, bra den!!
den siste filmen eg såg var lady og landstrykeren, like bra som alltid,

filmer eg må sjå snart;
kamilla og tyven
pulp
2001 (kva synst folk om den, eg synst den er fantastisk)

gler meg til tarantinos nye film!!! ;-o brad pitt..... sjukt!
Vis hele sitatet...
Før du ser Tarantino's Inglorious Bastards synes jeg du skal se originalen, Quel maledetto treno blindato (slapp av, den er på engelsk!). Jeg synes den var genial, og jeg er redd Tarantino skal ødelegge den fullstendig.
Forøvrig var 2001: A Space Odyssey alt for far out for min del, så jeg endte opp med å gi den 3/10 på IMDb. De 3 poengene den fikk fikk den kun fordi den var så forut for sin tid.
Sist endret av charz0r; 5. desember 2008 kl. 20:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.