View Single Post
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
703
Har akkurat kommet over en video der det er 2 gutter/menn og en eldre mann innvolvert. Det hele blir tatt opp med mobilkamera.

En av disse to guttene slenger den eldre mannen uti skogen og tar en hammer(som er dekket av en pose) og slår så mye i ansiktet til denne mannen slik at deler ansiktet hans faller av og du ser blod renne på hele han.
Senere tar de en skrutrekker og stikker han i forskjellige steder på kroppen (mageregionen) og til slutt kjører skrutrekkeren i øyet på denne mannen.

Disse to guttene går tilbake til bilen og vasker ansiktet sitt og skrutrekkeren og der slutter filmen.
Den eldre mannen overlevde ikke.

I en rettsak kommer det fram at disse to guttene, var tidligere 3 gutter som startet med å drepe dyr og så senere gå over på mennesker. Den ene gutten stakk fra dette opplegget etterhvert, og totalt har de drept 21 mennesker.

Er ikke helt sikker på om jeg kan legge ut en link av en sånn film, så jeg lar det ligge inntil en mod/admin på forumet godkjenner dette.

Er det flere som har vært borti denne filmen før eller hørt om den?

Personlig holdte jeg på å spy over tanken på hvor umenneskelig dette er, og får meg til å tenke på at det her kan faktisk skje hver eneste dag, om ikke det faktisk skjer hver eneste dag! Det er en helt syk påminnelse om hvaslags fucked-up mennesker det er der ute.