View Single Post
Sitat av Blå Gummitenner Vis innlegg
Hvorfor er alle så negative til krig?
Det er en fin måte å luke ut de svakeste på, og jo mer vi kriger jo sterkere er de som står igjen. Det er kanskje brutalt, men det er nødvemdig for at verden skal kunne gå videre. Den dagen menneskeheten står ovenfor større fiender fra helt andre steder enn jorda vi kjenner trenger vi å være sterke, og vi trenger krig. Skal vi kunne hindre å bli drept av fremtiden må vi krige, og krigen må kreve sitt.
Strid er sunt.
Vis hele sitatet...
Er det mulig å gi minus-KP?


Hva i helvete tenker du med egentlig? "Hvorfor er alle så negative til krig"? Det at du i det hele tatt må stille det spørsmålet gjør meg flau av å være fra samme galakse som deg.

Du mener altså at det er helt greit å drepe uskyldige barn, kvinner og menn? Uansett om landet som dreper dem er ute etter olje, èn terrorist eller større landegrenser, så fortjener INGEN uskyldige mennesker å dø. Dette har ingenting med hvem som er sterkest og svakest i samfunnet å gjøre, det har med at vi er så forbanna egoistiske at vi driter i resten av verden, så lenge all driten som foregår ikke angår oss.

Det er slike som DEG som bidrar til at verden er et dårlig sted å leve for altfor mange! Hadde du/dere tenkt LITT lengre enn nesetippen deres, og kanskje brukt et par sekunder på å tenke over uttrykket "menneskeverd" så ville verden fort vært bedre for mange!

Det er forøvrig veldig morsomt at det beste argumentet du kan komme med er "marsboere". Du kunne heller skrevet "Vi må drepe masse små barn, slik at de ikke er i veien når Marsboerne kommer!".

Jeg begynner virkelig å tvile på om ytringsfriheten egentlig er en så god idé.
Sist endret av Sjølvaste; 13. november 2008 kl. 01:08. Grunn: Edit: Så ikke at personen som skrev over meg het "Marsboer". Litt morosamt:p