View Single Post
Sitat av Joonern Vis innlegg
Hva, er PS3-grafikk bedre på grunn av mediet PS3 bruker? Ja, Blu-Ray kan lagre 7 ganger mer data enn DVD-DL, men blir grafikken bedre av det?
Det blir som å si at dersom man kjøper FIFA 09, og installerer det på en harddisk med 500GB, blir grafikken bedre enn om man installerer det på en harddisk med 200GB lagringskapasitet. Slutt å spre usannheter.

Og når det gjelder at det er flere "barnevennlige spill", som du sier - dette handler vel strengt tatt kun om at antall titler til Xbox 360 er langt flere enn til PS3.

Du har også usannheter om Xbox 360, alle spill kjører ikke i 1080p. Halo 3, som forøvrig er et av de mest skuffende spillene til konsollen, kjørte i 640p. De aller fleste kjører i 720p, men forskjellen fra 720p og 1080p er knapt nok synlig, du er rimelig dyktig dersom du ser forskjell.

Ellers lurer jeg på hvor du har det fra at grafikken er bedre på PS3? Per dags dato er de peneste spillene på 360 langt penere enn PS3 sine, ekspertene er enige om det. PS3-spill har en tendens til å se grå og matte ut.

Smak er objektivt, spesielt når det gjelder spakene. Du bør ikke være så bastant på hva andre liker og ikke, vennen min. Jeg for min del, liker Xbox 360-spaken siden den er større, samt at triggerne på Xbox 360-en fungerer bedre etter min mening - og at disse er langt bedre til å spille skytespill med, dette er dog min mening, og jeg aksepterer at du har andre synspunkt.

Og til slutt, hvordan kan du avgjøre at jeg og alle andre synes MGS4 er "et ekstremt fett" spill?



Bra jobba, fanboy. De fleste sier den ikke er verdt prisen, og at selve prisen ikke er for stiv. Og hvordan kan du påstå at PS3 sin grafikk overgår 360? Kan jeg få dokumentasjon på det? Eller i det minste en ørliten referanse.
Vis hele sitatet...

Sweet, der var posten som tippa lasset for min del.
Da blir det 360 istedet for PS3, til nesten samme prisen som den
160gig PS3 versjon med Fallout3 som jeg opprinnelig hadde tenkt å kjøpe,
blir det heller en 32" HD klar flatskjerm OG èn Xbox360,
ikke mange hundrelappene i forskjell + double the fun
Sist endret av Eyeamare; 5. november 2008 kl. 13:17.