View Single Post
Det er skremmende at innvandring skal prioriteres over sikkerheten til norske innbyggere. Hvis vi ikke har kapasitet til å sjekke/behandle/passe på/whatever de folkene som vi slipper inn i landet så må vi skru igjen litt. Helt i orden at mange innvandrere som knivstikker og voldtar har hatt det traumatisk, men hvem faen hjelper det å slippe de inn i landet her når de bare fortsetter å være loko til de havner i fengsel, og gjerne har drept og voldtatt noen først? Hvis vi ikke har kapasitet og ressurser til å hjelpe de vi tar imot så kan vi ikke ta imot heller. Da går det til helvete med de som kommer og med de som er her fra før. Når psykiatrien her i landet er så på etterskudd at det omtrent ikke går an å få hjelp uansett hvor ille det står til, så går det ikke an å ha åpne dører for alle disse som åpenbart sliter psykisk og er traumatisert. Det hadde vært bedre for alle hvis de som kom til norge fikk den hjelpen de trengte for å fungere i samfunnet, og de det ikke finnes kapasitet for kan vi desverre ikke ta imot eller hjelpe. Det er jo i mange tilfeller folk som har vært innom både spjælet og psykiatrien som går amok. De har ikke fått den hjelpen de trenger. Jeg har ihvertfall ikke lyst at jeg selv eller noen jeg kjenner skal bli stukket ned og drept bare fordi vi absolutt skal ta imot flere traumatiserte psykisk syke mennesker enn vi kan håndtere. Har dere? Regner dere det som en akseptabel konsekvens at ditt barn eller din bror blir drept av en psykotisk innvandrer? Jeg har ihvertfall ikke lyst at det skal skje. Men vi hører om det om igjen og om igjen. Det er på høy tid at noen tar skikkelig tak i det. Og man er ikke rasist fordi man reagerer. Det er kun de med skylapper som ikke skjønner problemet.