View Single Post
Nå sitter jeg hjemme, å internetten min er heeeelllt "Fucka" dvs att det går treigt. Jeg har prøvd å restarte ruter osv å det er ingenting som hjelper. Å det har vært sånn en stund, å de som har linjen min sier att det er en feil i en ledning i huset. Å de skal komme å fikse det neste uke.

Så da tenkte jeg att jeg skulle "låne" nettet til naboen:P Som er på ferie i usa. Å der skal han være i 2 måneder. Litt rart att han ikke har slått av modemet osv.. Men det har han da ikke.

Men da jeg skulle prøve å komme inn på nettet, så fant jeg ut att han hadde bytta passord. DAMN!
Gamle pw hans var bbbbb22222. Har testa litt å prøvd å tenkt ut litt ossen det kan være nå, men det finner jeg ikke ut :P Problemet mitt er att den eneste pc-en jeg har som har trådløst kort er en Dell latitude D531. Å jeg tror ikke jeg klarer å hacke internetten til naboen med det=/
Noen som vet? Setter veldig pris på svar, siden jeg spiller wow å raider hardcore 3-5 dager i uken. Ikke noe serlig å disconnecte på Kil'jaeden-.-

-Eirik