Tråd: Hasjpsykose?
View Single Post
Jeg vet ikke men jeg lever livet som en ryddig og veldig hygienisk rus bruker. så jeg ikke føler meg narkoman eller noe sånn i tilleg til at jeg er ute å gjør ting og tang ikke bare sitte inne å sture på tv og slik for da blir man fort deprimert og alt er bare dritt.


Men hvis du opplever at alt er dritt, kanskje pga. du føler livet står stille du har gjort det samme i 4 år og ser ikke at det blir noe mer ut av det såkalte "livet" . kanskje det du trenger er mer variasjon i livet, litt extrem sport, kanskje bare fisking hadde hjulpet, har vært på avrusning selv og jeg merka at bare å gjøre ting som å vaske og fiske å kino , eller se på nrk1 gjorde meg bedre i hode, men jeg rusa meg like mye på avrusninga som til vanelig.

Hvis du har flashbacks og slik burde du holde deg unna alt. bare hasj. vennina mi ble psykotisk av amf og kokain og fikk hallusinasjoner av hasj. Så hvis du sitter med flashbacks i en alder av 18 år da annbefaler jeg deg å være forsiktig i forhold til alt med rus og heller invistere i litt aktiviteter som foregår ute i frisk natur og luft, oppleve nye ting som å reise. å ikke inneslutte deg selv hjemme for da blir ting bare værre du tenker mer og mer på det negative, som er et vanelig menneske problem å fokusere på det negative som skjer når det egentlig skjer så mye positivt rundt oss. Hvis dagen er negativ, gjør noe med det. Skulle gjerne hjulpet deg frisk. Men det er noe man må ville og nesten ta tak i selv, før det blir for seint.

Jeg ser på meg selv som et friskt og klokt menneske selv om jeg bruker masse dop. for jeg har funnet en balanse, er mer reflektert på dop nå enn da jeg var mindre. har overdost på piller og slikt før, men jeg lærer av feilene mine innen denne såkalte "hobbyen" min. det er som en fersk politiker lærer av sine politiske feil og blir bedre med årene. ikke det at alle rusbruker lærer! Noen blir stående fast og fortsetter på samme måte og blir junkie. vær en aktiv "narkoman" da blir det bedre skal du se. kombiner aktiviteter med rus og prøv å opplev ting uten rus for å se hvordan det er om du merker forskjell på psyken din. så lenge du føler at du har gjort sunne og fornuftige ting så blir selvfølelsen mye bedre selv om du fortsetter å røyke hasj.