View Single Post
For min del var alkohol viktig første gangen jeg testet pykedelia skikkelig (lsd), og det var en dråpe som virket kraftig! Jeg tok noen få øl, på forhånd men det var for å roe nervene. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg hadde fryktet å tørre dette i mange år. Jeg var ikke noe særli beruset av alkoholen, så jeg følte ikke den blandet seg særlig inn i trippen, og jeg drakk heller ikke mere etter virkningen begynte. Må også si at jeg var kommet forbi 20 årene før jeg testet dette. Før det var hasj , x og små sopp-doser det nærmeste jeg hadde kommet. Jeg fikk en flott tripp BTW og ikke noe panikk, men jeg måtte ta tak i begynnelsen når virkningene begynte, om det kunne gått gale veien om jeg ikke gjorde det vet jeg ikke.
Jeg synes det er vanskelig å si om man er klar for å prøve når man er 16, tror ikke alder spiller så mye rolle. Er mere om man er moden intelektuelt, det var vel egentlig jeg mye tidligere, men utsatte det alikevel. Men jeg må innrømme at jeg tror et par år til på baken vil gjøre deg godt! Tror du burde holde deg til å prøve sopp til og begynne med, for det er enklere og prøve seg frem på. Lsd og salvia f.eks er dosert i mikrogram og ikke like enkelt og prøve seg frem på.