View Single Post
Nå er vel grunnen til at vi ikke vet så mye om dem rett og slett at de er flinke til og holde kjeften sin. Gjetter jeg riktig så er nok peronalet underlagt bestemmelsen "strengt" hemmelig, ikke hemmelig, og det er ca dobbel straff for å bryte det strenge for å si det sånn.
Mener og ha hørt det er ca 10 års fengsel om de sier noe alvorlig til noen. 5 på hemmelig

Jeg syns det er viktig at vi har noen som passer på landet vårt og jeg tror de gjør en god jobb med det. De har mange oppgaver, og i følge dem selv så er spionasjen mot vårt land nå for tiden omtrent på samme nivå som under de mest aktive periodene av den kalde krigen. Hvilke land det gjelder vil de ikke opplyse om så her er det vel bare å tenke selv

Det etiske og moralske er også tatt godt vare på. Vi har gode tradisjoner for slikt her til lands.
At de skulle begå overgrep mot norske enkeltpersoner, fysiske eller juridiske, tror jeg rett og slett ikke noe på.
Eneste unntaket er vel at de til tider kan vise seg frem litt overfor Nazi gruppene og det syns jeg de skal få lov til. Politiske grupper som truer med vold SKAL passes på og er forebyggende.

Når det gjelder utstyr og muligheter så vet vi lite, men med tanke på at vi er ett lite land, med god økonomi , så skal man ikke se bort fra at de har det de trenger for å gjøre jobben sin. Inkludert å se gjennom trevegger.

Signint jobben er det andre enn PST som gjør!

Nå skal jeg lage litt god kaffe og få meg en god latter av den linken det vises til her. Alltid gøy med gærninger som har gått i vranglås og fått det for seg at alle er slemme.

W