View Single Post
Sitat av yakooza
Jo du har helt rett i at det ikke var smurfepastiller jeg brukte, var hekta på amf! itilegg røykte jeg tjall hver dag. Kunne gå våken i en mnd på amf. itillegg til at jeg brukte mengder med xtc, cola, tjall og div. piller osv.

Og jo jeg har lov til og komme med mine meninger hva rus anngår, og ja folk kan ruse seg ihel om det er det de i ønsker. Er bare det om at man bruker stoff så innvolverer en masse folk i samfunnet. Tenker da på feks. de som lager det, de som frakter det, mye som kan gå galt før stoffet når frem i ditt nebb. Dessuten koster det samfunnet store penger. Tenker du ikke litt rundt omgivelsene dine, eller tenker du bare på deg selv?

Noe som er svært typisk for en narkoman..........
Vis hele sitatet...
Da anntar jeg bare at jeg har andre politske aspekter enn deg: jeg benytter meg faktisk av sivil ulydighet. Jeg gjør en rekke ting som koster samfunnet mange penger, for å gjøre saken til et problem for de som hvirkelig kan forandre den. Som når jeg demonstrerer i ulik grad for kriminalisering av dagens pelsindustri.

Og jeg har aldri sagt at du ikke har lov, jeg påpekte ganske enkelt at du ikke kan forvente at du ikke får reaksjoner.

Hva slags stoff er det du sikter til som involverer masse folk i samfunnet? Heroin? Crack? Hvis du absolutt skal diskutere med meg for å konkurrere så kan du holde det på et saklig plan, eller så kan du rett og slett gi f. Hva med deg selv da? Tenk på alle barna i Kina som jobber seg ihjel for at du skal få sitte der med TV'n din? Eller hva med alle dyra som har lidd for hamburgeren din osv? Vi er omgitt av resultater av uetiske handler, og man kan ikke tenke på alt. Faktum er at jeg har problemer med alkohol, i den grad at jeg har et behov for å ruse meg mer i perioder; dette funker ikke på alkohol. Røyker jeg Cannabis derimot, så er alle fornøyde, spesielt de som omgås meg som slipper å krangle med meg hver gang jeg er full. Og når det er sagt, så tror jeg ikke at hasj-industrien utmerker seg som spesielt uetisk i forhold til mange andre induistrier her til lands.