View Single Post
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Nå må du seriøst rulle inn Horumflorum.

Jeg, som ikke er medlem av Norbits, må på ingen måte følge deres regelverk. Dosky trenger heller ikke følge Norbits regelverk her på nFF. Her gjelder kun nFFs regelverk og Norsk lov. Det er som om jeg skulle kreve at du følger nFFs regelverk på andre nettsteder. Det er direkte frekt å forlange at jeg, eller noen som helst for den saks skyld, ikke skal få diskutere nettstedet. Jeg driter da vitterlig i om dere ønsker å være i fred.

Utsagnene som kommer opp i denne debatten, og lignende debatter, er direkte tragikomiske;

"Hvorfor kan dere ikke bare la oss få være i fred?" -- fordi dere har gjort et bevisst valg og velger å bryte loven ved å benytte dere av torrentene på nettstedet hvis eneste levegrunnlag er fasilitering av lovbrudd.

"Norbits ønsker ikke å bli omtalt i pressen så da er det teit at dere skriver om det!" -- det er definitivt nyhetsverdig når 10k+ mennesker velger å kollektivt gå sammen og bryte loven på denne måten. Det er på ingen måte opp til dere å bestemme hva andre skriver om nettstedet. Norbits regelverk gjelder kun i den grad de kan håndheve det. Norbits har ingen makt andre steder enn på sitt eget nettsted/IRC-kanal og lignende.

Ditt innlegg over er forresten et artig eksempel på de latterlige utsagnene som har kommet fra Norbits-crowden som følge av den idiotiske policyen de har hatt opp igjennom tiden. Det er på tide å vokse opp og lukte på hundedriten. Dette er ikke Sverige, og det er helt andre spilleregler enn TPB spiller med. Det er ikke slik at man kan peise på med wareztorrents og tro at det går helt greit så lenge man ikke snakker om det i pressen.


Forøvrig fant jeg dette fine, helt urelaterte, bildet på internett;
http://bastardlogic.files.wordpress.com/2008/05/mission-accomplished.jpg