View Single Post
Nå klarte du vel egentlig å drepe tråden ivioynar, og jeg er ikke kommet noe nærmere spørsmålene jeg har om healing. eneste grunnen til at jeg i det hele tatt prøver å diskutere me deg er vel at jeg kan ikke la deg få siste orde+ kjeda meg noe sinnsykt i dag.uansett,Jeg tar selvkritikk for at eg skreiv, osv. etter personlige erfaringer
Jeg og er veldig care til å hørre om dagen te ein random healer, men det er forsatt et lite steg i retningen et svar på topic da.Tar du som admin å rydder litt kan det gå.det e jo tydelig at du har endel tid å slå i hel.

Personlig er det ikke så intresannt å høre hva en healer tror om healing, det blir som å spøre en religiøs om hans religion det, det blir mye eventyr å bullshit som er for latterlig til å godta.De som healer selv er vel "hjernevaska" av hele healing tullet (og har da i likhet med sientologene til slutt godtatt de sykeste ting,(kan vær dette bare gjelder none greiner av healing )uansett blir det han seier tatt me et par skjeier salt hvertfall. men det e jo tydlig at det faktisk e noen så bryr seg om det. Og så lenge det e noe aktivitet på tråden gir det nå et bedre svar på hva healing er en din siste post.
Personlig er eg mer inntresert i å høre om hvor mange som har blitt healet å faktisk ikke tror på det, så kalte non belivers altså.

Selv gjorde/gjør jeg av å til sånne force ting mens jeg har tatt noe dop(se min første post vist du er lost)
Sett fra en non beliver sin side er jeg da veldig åpen for påvirkning på flere plan,dopet, jeg holder fram hånden og fokuserer sterkt på den. Jeg har også ofte en person der så er helt overbevist på at dette healing sprøytet er sannhet. (like overbevist som paven og mange idioter med han er på at det er en gud) traff jeg
Uansett,jeg konkluderer med at han og er med å påvirker meg ,kansje på flere plan.
Ser vi dette "fenomenet" fra en beliver sin side gjør dop meg mer åpen, å at det er med å hjelpe meg å føle denne "kraften" eller no. (Pyro_Killer sier noe om det tidligere.)
Jeg føler uansett at dette gjør at jeg ikke kan kalle meg en non beliver. Kansje drev disse opplevelsene å stimulerer underbevistheten min på et vis, å at dette igjenn gjorde til at jeg ble healet den ene gangen, noe som igjenn gjør at jeg mista litt av min skepsis, og kansje åpna døra litt?
En kan og spørre seg om det kan være at folk som er lett påvirklige/har et litt åpent sinn, kan bli "lurt" av en healer selv om de ikke tror på det.Så lenge en ikke tror på det så kan vi vel ikke kalle det placebo,det bilr vel da eventuelt mer placebo for underbevistheten da.

Uansett så hadde det vært inntresangt med med personlige erfaringer.osv

Sitat av Ivnovier
Å motbevise noe såpass løst definert er per def. umulig. Men jeg er uenig i at dette skal være en tråd som først og fremst handler om deling av positive erfaringer:
Vis hele sitatet...
For det første så har jeg aldri påstått at dette skal være et positivt care forum for folk så har blitt healet!
Jeg gadd bare å skrive her nå av to grunner(nå tre).For det første funket healing på på meg,men jeg godtar ikke foklaringene healere gir meg på hvorfor det fungerer. Derfor kan det være intresangt å hørre om det er noen andre så ikke tror/trodde på healing så har blitt healet, å hvilke tanker de har om det.
Jeg har en diskusjon me en healer gående. Hvær gang vi tar dop sammen skal han altid programerer dopet samme hva det er.han tar så å påstår at det var programmeringen så ga det guff,jeg føler meg da litt snutt når det va jeg så fixa det

Posten før du joinet "diskusjonen" spurte jeg et par spørsmål og ,men fikk aldir noe svar pga du stjal hele showet me noe bs å noe sant,anyway nå sitter jeg her bitter og uvitende.

Sitat av U4IC

Dere her som driver med healing, er dette her ting dere ser på som mulige vist man kommer til et høyt nok nivå?

til Pyro_Killer, så du tror ikke på hjelpere og ånder, spåkoner/klarsynte eventuelt folk så ser med det 3. øyet eller no. trodde det hang sammen med dette jeg :
Vis hele sitatet...

for det andre så funket jo healingen d på meg, og jeg trodde ikke noe på det, så derfor kan det være intresangt å hørre om det er noen andre så ikke tror på healing så har blitt healet.

Gjør jobben din å slett søppel poster inkludert ditt eget fantastiske svar på turban sin idiotiske post
Sitat av turban
Et dumt, men viktig, spørsmål:
Vis hele sitatet...
makan te bedreviter svar på noe så elementært, jeg blir flau på dine vegne. Men innenfor helsesektoren må du nå innrøme at de også den moderne vitenskaen har stålet mye fra østen. De blander en plante eller en ide, me noe crap og får den raskest mulig i masseproduksjon, tar så æren for nyoppdagelsen. østen har kansje brukt basisen til disse produktene til lignende lindrende i evigheter men dette har ikke blitt skrevet ned i vestlig medesinske historie, å igjenn får vitenskapen æren for gjennombruddet, noe de som kjent er flinke til, orke ikke tenke på noe spess eksempler, men gir du østen litt cred så e eg fornøyd.

Sitat av Ivnovier
jeg minner om at dette er et diskusjonsforum og ikke et forum primært ment for å sitte i ring og stimulere hverandres genitalier. Det blir meningsløst, sånt har man massevis av alternativforumer til.
Vis hele sitatet...
Ja det er et diskusjons forum, å du skaper ikke mye rom for diskusjon. Nå har ikke jeg lest noen andre poster av deg bortsett fra her, men basert på den holdingen du har kjørt i denne tråden, Har du enten et stort ego, som tilfredstilles og vokser av å "vinne" diskusjoner og av å poste slike fasit poster som igjenn kan bli sett opp til av andre "freakere". Eventuelt har du en egen agenda og at du benytter dette forumet som din private buttplugg. Du diskuterer mer en gjærne meningsløse påstander,(turban posten) bare for å få en svak orgasme nå du "vinner" en slik idiotisk diskusjon."

Du sier du ikke kjente noe kraft når du trente,det var kansje fordi du gikk på en kampsport så ikke vektlegger chi,eller at du/trener var for dårlig/uerfarne.) Jeg kan ikke helt forklare deg det, eller gi en deffinisjon. Ta deg turen ned til Amster å spis noe sopp,en som ikke har så sterke visuals, så vil du få den gode følelsen/(kraften) i kroppen, jeg snakker om. Ta så å lek med den,da vil du kansje ane litt hva jeg snakker om,å se at det er ikke alt så er så lett å sette ord på det. men du kommer uansett til å ha det digg vist du er litt positiv å senker garden litt.

Jeg gidder ikke svare til bake på alle "poengene" dine siden jeg egentlig er enig i mye av det du sier(ble du heit nå?) men angående jøden og den blinde så va heile poenget at setningen var jævlig dum og at den ga ingen mening.ikke ulikt mitt synn på deg som en så aktiv admin over en tråd om noe du tydligvis ikke har no interesse for,samt ditt svar på turban posten.
Du skriver jo at du er inntresert i psykologi, og at du er ute etter og formidle, jeg vil ikke påstå at du formidler så mye mer enn enda flere spørsmål, og kritikk til alt borsett fra dine egene poster da.Uansett hva formening du har om healing så kan du ikke konkludere med at det ikke er ekte? Deffiner da ekte.
Vist det funker for noen, å folk faktisk blir bedre av det, har jo healeren nådde målet, å hvordan kan du da si at det er uekte.Prøv heller å diskutere hvorfor det funker,i stede for å bare diskutere grunner og bevis på at det ikke skal fungere.
Jeg tror ikke det er så tilfeldig at alle de som går til healer å blir friske tilfeldigvis ble bedre helt uavhening av healingen, det er en sammenheng.