View Single Post
Hvor lang tid tok det?

Kjøpte med visa på det stedet "everonedosit" dot com og bestilte billigste shippingalternativ detta blei bestilt den femte august og varene dumpa ned i postkassa bare tre dager etter nmlig den åttende. Helga er redda tenkte jeg når de seks brune konloluttene dumpet ned i postkassa. De folka på everonedosit veit å merke varene så de slipper gjennom tollen, det som gjelder er å holde bestillingen under 200 kr som visstnok er den "magiske" grensa, men viss du snakker med dem skriver de sikkert litt under utta på pakka, de vil at det skal komme fram de også og de rippa ikke meg selv om jeg var litt skeptisk, men en venn av meg hadde bestilt før da gikk det bra....

Har kost meg med rev og pot men hadde ikke gjort det på et par uker. . . umulig å få tak i sånt der jeg bor nå.....men men åpna konvoluttene og prøverøkte innholdet som var:


1
Damiana - 25g - god kvalitet men som kjent ikke noen "høydare" som anna enn mild blandings istedet for tobakk...
Super Skunk Smoking Mixture - 1 Pack - veeldig "urteluktende" blandings som brukes til å blande godsakene i når man ikke vil ha tobakk (jeg liker egentlig å blande med tobakk, men de smaker godt)
Dagga Dagga - 1 Pack x 1 (MASSE deilige røde dagga blomster og disse er fine å blande 50/50 med damianaen for en "light buzz" følelse

2
Spice Gold (3g)
Detta funker som medium pot med litt tung/sløv etterrus som kommer sigende... vent ti minutter før du røyker "en til fordi den første ikke funka"... blandet det i jointer sammen med "skunk smoking mixture" og deilig tobakk nam nam, men HVORFOR smaker det så sinnsykt mye nellik....De burde dempe nellik kikket i denna.

3
Neder Hash Extract x 1
En mystisk liten beholder med noe støvliknende materiale som var en blanding av MANGE forskjelligfargede korn av plantemateriale? hpoer jeg. Ingen innholdsfortegnelse men det smakte ikke så bra i en joint.......hverken med urter eller tobakk. Ganske underligluktende røyk og ett bitte lite "psykedelisk" buzz. Tror kansje jeg skal prøve å røyke dette på en slags hjemmelagd bpng senere i litt store doser for tung psykomoro når jeg har lyst til det.....ble litt "wasted" og VOND smak. Skal nok få røkt det opp skal jeg se...


ZoHai SX Smoking Blend - 1g x 1
Denne likte jeg, den er nok min favoritt blandt det "som funker". En lett god følelse med smak av, tja kansje det likner litt...Uansett smaker den MYE bedre enn spice gold (og diamond....) og den funker neste litt bedre for begge spicene har en noe "tungt" etterhigh...

4
Salvia Divinorum - Organic Extract 10X - 1 Vial x 1
Denne har jeg ikke prøvd enda, men jeg har jo prøv dette før og derfor venter jeg omstendighetene passer. Jeg er klar. Jeg tok fire bitte små grønnsorte støvkorn i en joint sammen med damiana og kjente den karakteristiske "stikkiningen" i lemmene + at det sorte ble VEELDIG sort.
Gleder meg til min "babysitter" kommer og skal få se meg sikle og ligge på gulvet.

5
Spice Diamond (3g) - 1 Pack x 1
Funker bedre og fortere enn gold, dessuten smaker den BITTE litte grann mindre julekake selvom den smaker for "spica" for meg. Funker fett.

6
Salvia Divinorum - Organic Salvia Divinorum (Mazatec Golden) - 1 Pack x 1
Denne er for senere bruk...

Spice Gold (Extra Strong) 400mg Pack - 3 Packs x 1
Fint å ha litt på lager.


Jaja det var mine opplevelser, Lykke til der ute i internettjungelen og husk å være smart.