View Single Post
Sitat av mathfjeld
Når jeg leser dette innlegget så ser jeg likheten mellom deg og de fleste jeg kjenner som stemmer FRP, du ser ikkke konsekvensene av ting. Om du har driti på gulvet så hjelper det ikke å skru av lyset for å late som det ikke har skjedd.

Jeg synes også det er galt at det er så mange som er i Norge som har fått et enderlig avslag på søknaden om oppholdstilatelse. Men det hjelper ikke og hive dem på et fly og sende dem hjem der de kom ifra.

De som kommer til Norge skulle fått oppholdstilatelse i 5 år. Er du en kriminell stakkar så er det rett hjem. Alle de som kommer ifra Iran/Irak whatsoever veit at så lenge de har kommet seg inn i landet så er det lettere å få tilgivelse enn tilatelse. De skulle hvert stoppet før de kom til Norge, der skulle man hatt en strengere kontroll. Om de ikke egner seg for et land som Norge så burde de ikke få smaken på det gode liv her.

PS: IKKE STEM FRP
Vis hele sitatet...
Det er jo ganske sjarmerende at du støtter Frp sitt forslag om å gi innvandrere "probation" tid på et år eller to, og hvis de begår en kriminell handling med strafferamme på over 3 månder blir de sendt hjem igjen. Alikevel avslutter du med IKKE STEM FRP!!!!!!