View Single Post
Sitat av speq
Jeg vil bare komme med en påstand at joint fungerer bedre og lenger enn å røyke det i piper.
Tidligere røykte jeg kun pipe/bøtte/lum slavisk. Det var ikke snakk om å rulle en joint, fordi "det ikke funket".
Dette er bare tull. Fakta var at jeg visste verken hvordan jeg skulle rulle den eller røyke den skikkelig. Ergo så fungerer ikke jointen slik den skal.
Etter en tur til Amsterdam i 2004 gikk jeg konsekvent over til joint røyking, fra da å ha røykt vannpipe 4 år på rad, hver dag. Lungene mine var fucked up, hostet opp store stygge brune klatter om morgenen og fant ut at det kanskje var på tide å forandre røyke utstyr.

Joint fungerte bra som faen i Amster, så hvorfor skal den ikke fungere bra her? Èn ting er at hasjen/weed'en er bedre i Amsterdam. Men man får tak i like god hasj i Norge også. Og om man ikke gjør det, så er det bare til å bruke litt mer hasj enn hva man ellers ville ha gjort med hasj av kvalitet.
Jeg har røykt i over 10 år og aldri opplevd at en joint ikke fungerer siden 2004. Dette fordi jeg lærte meg å rulle skikkelig og trekke skikkelig. Blir jointen varm-røykt er det klart at man ikke får samme funksjon av den.
Jeg vil anbefalle å prøve å rulle jointer, og jeg tror du vil få deg en overaskelse.
Vis hele sitatet...
Jeg er av den oppfatning at joint er så mye bedre å røyke alene, fordi hvis du er med på "pass the dutchie" er det en eller annen tulling (alltid) som har dårlig tid å varmer hele dritten til deig.