View Single Post
Hei igjen, uten å være den mest erfarne med heroin tror jeg at jeg kan foreslå chase the dragon i denne sammenhengen. Dette foregår ved at du lager en form for vaporizer av sølvfolie, griller heroinen igjennom folien og suger røyken inn med et sugerør.
Her er en film av det, du kan gjerne søke etter mer selv, for det er ikke den tydeligste av videoer. Man sløser gjerne litt av hesten når man røyker det, men det er vel gjerne ikke din største bekymring nå.
Det går også an å innta det oralt, men dette krever en del større doser. Du slipper da derimot å ødelegge nesen, lungene eller blodårene dine, men hvis hesten din er skitten så risikerer du kanskje å få ting i magen som du ikke vil ha der. Intramuskulært som ble foreslått i den andre tråden er kanskje ikke noe av det lureste såvidt jeg har innrtykk av - men kanskje det kun gjelder black tar heroin.

Til sist kan jeg også anbefale trening, da spesielt jogging (svetting). Jogg alt fra 10-30 minutter hver eneste dag (til du svetter ordentlig), så tror jeg du vil merke at det blir lettere å leve og trappe ned. Trening demper jo som kjent stort sett alt som er vondt mentalt og fysisk, og da også abstinenser. De funker på mange andre stoffer, så hvorfor ikke heroin? Bare ikke overdriv. Bra kosthold er gjerne også noe å forsøke samtidig.

Lykke til med avrusningen til høsten, og resten av livet, du klarer dette!