View Single Post
Freak Trooper
Joey's Avatar
705
Sitat av Sihex
Anledning? Hva mener du med det? Hva skal vi gjøre da for at de skal være så elskverdige å tilpasse seg samfunnet som har reddet dem fra faenskapet de kommer fra?

Sihex
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke, for å være ærlig.

Jeg kan bare prate for meg selv. Jeg vet ikke hvordan 4 millioner nordmenn oppfører seg ovenfor innvandrere. Alt jeg vet er det jeg har sett og erfart i min levetid og det er at nordmenn er et innesluttet folk som er skeptiske til andre personer. Og da prater jeg ikke bare om innvandrere, men også mot andre nordmenn.

Personer som kommer til Norge og som ikke er vant med hvordan vi nordmenn er, kan lett oppfatte oss som avvisende, mener jeg. Viss du i tillegg plusser på vår kultur og våre verdier som er noe helt annet enn det de er vant med, så er det lett for de til å stenge seg inne i sine grupper, istedenfor å integrere seg med norske. De er jo redd for at de må gi slipp på sin kultur for å bli akseptert hos oss, noe de aldri kommer til å gjøre og noe de ikke burde gjøre.

På toppen av det hele, så får vi pumpet inn terror-propaganda fra alle hold og det bare forsterker den skepsisen vi har mot fremmede.



Og jeg foretrekker helst at du ikke refererer landet de kommer fra som "faenskap"