View Single Post
Godt med smør
482
Tja, jeg skrev sist i topicen Åttende juli, den datoen nermer seg igjen, ett år har gått, og jeg tror fortsatt det samme.

Kommer ikke til å slutte, men jeg bør.

Blitt bustet 3 ganger i løpet av året bare de siste 6 månedene riktig nok. Begynte rett på igjen de to første gangene, Etter siste razzia'en og etter å måtte se på mine foreldres hjerte blitt knust var det på tide å gi seg å ikke blande dem inni dette møkket her.

Men neida, har ikke planer om å slutte, skal bare flytte på hybel, skal respektere deres regler under deres tak

Jeg er fortsatt to delt når det kommer til rusbruket mitt. Meh, jeg gikk ut med karakterer over det norske snitt, er fortsatt rimelig atletisk, men i huleste helvete hva i helvete gjør en nybakt 16 åring med pepper uansett?

Har ikke brukt NOE rusmiddel på 3 måneder (inkludert alkohol) kuttet ut røykingen (tobakk for en måned siden)

Men, kommer lysten min noensinne til å forsvinne?, våkner ikke opp og tenker på å speede eller loke, men når det er bare noen timer igjen på jobb og all motivasjon er vekke tenker jeg automatisk "gud dette hadde vært MYE lettere vist jeg var litt gira"

Nå sitter jeg her med dillemma om å bare utsette rusbruket mer, (evt bruke senere og bli bustet) eller flytte på hybel, men da taper jeg plassen min på fotball laget, men får friheten min.

Nei fyfaen, jeg kunne sikkert ha "typet" en side eller to til, men. Kommer fortsatt bare fram til, jeg vet ikke.